Home
Manual
Saker MK III
Systemy
Widok
Inwentarz
Mapa
Komunikacja
Skaner
Wskaźniki
Konsola
Sterowanie
Lot na uwięzi
Dokowanie
Mapy
Stardreamer
Pogoda
Test Pilota
Walka
Techniki
Pierwszy Lot

FAQ






e-mail
PL FFE Site
Webmaster


Hosting by:

StareGry.pl
stare gry, klasyka,
abadonware


Best view: IE 5+
800x600
1024x768
screen resolution






Dalekie podróże i Stardreamer


Nowoczesne statki są w stanie osiągać bardzo dużą prędkość, czasami nawet setki tysięcy kilometrów na godzinę. Muszą być do tego dostosowane, ponieważ planety są rozsiane po kosmosie na setkach tysięcy mil. Jednak, jak do tej pory, nie udało nam się osiągnąć punktu, w którym podróże odbywałyby się bez upływu czasu. Lot w linii prostej przez cztery dni może każdego doprowadzić
do szału.

Z tego powodu stocznia New Rossyth dodała pewne wspaniałe urządzenie - Stardreamer - generator gwiezdnych snów. To nietypowe urządzenie wprowadza pilota statku w półhipnotyczny stan, podczas którego trudy lotu spoczywają na barkach autopilota. Twój umysł zostaje schłodzony i zupełnie zapominasz o upływających godzinach, dniach i tygodniach.

Innymi słowy, nie musisz się martwić o to, że w którymś momencie po prostu zwariujesz. Mimo to pilot bezustannie kontroluje sytuacje wokół siebie; czas wydaje się być jednym zmrużeniem oka, przy najwyższym ustawieniu dzień trwa tyle co dziesięć sekund, Przyrost przyspieszenia czasu waha się od dziesięciu razy formalnego upływu do dziesięciu tysięcy przy najwyższym ustawieniu.

Niektórzy sądzili, że Stardreamer jest zbyt niebezpieczny, że zbudzony nagle pilot nie jest w pełni przygotowany do walki. Dlatego powstał Stardreamer II, który z chwilą pojawienia się pierwszych oznak niebezpieczeństwa natychmiast się wyłącza i aby porządnie obudzić pilota, wstrzykuje mu dużą dawkę adrenaliny, Jeśli po tym nie jest on zdolny do walki, to najprawdopodobniej nigdy już nie będzie.

Przyrządy Stardreamer'a znajdują się z prawej strony konsoli nawigacyjnej. Aby zmienić szybkość postrzegania czasu, kliknij na odpowiedniej strzałce - ta na samej góne jest najszybsza.

Uwaga: Nie wolno korzystać ze Stardreamer'a, podczas gdy znajdujesz się pod
obstrzałem, nie radzimy go również używać, jeśli jesteś w zasięgu orbity jakiejś planety.

Skrót klawiaturowy: SHIFT + F1, F2, F3, F4, F5 przechodzi po kolei po wszyst-
kich ustawieniach Stardreamer'a. Zaleca się przyspieszanie czasu po kolei a więc strzałka po strzałce.



 

 

Lot przy złej pogodzie  >>>

 

 


Frontier: First Encounters by David Braben and Frontier Developments ©1995
Everything else ©2002 Marcin Oleksy unless otherwise stated
     PL Frontier: First Encounters Web Site